onsdag 26 september 2007

Blond!


Idag var jag hos världens bästa Jeanette på Posh (Grevgatan, Östermalmstorg) och fixade håret. Och nu är jag beige-blond med svarta slingor! Hehe.. trodde jag aldrig.. Men jag älskar verkligen att ändra mitt utseende genom håret, så why not..! Har ju redan haft allt annat på färgskalan.. ;)

Sen åkte jag vidare till Anna ute i Kista och käkade indiskt.. mums mums! Det är väl nu 3,5 år sedan jag var i Indien med skolan, så jag kände nu att jag var redo att äta indisk mat igen.. ;)

Igår var jag, och några av Heat (Lars, Eek, Dago och Jimmy) statister till en ny svensk film med bl.a. Helena Bergström, Rolf Lasgård och Rickard Wolf. Det var.. intressant.. ;) nä men det var kul faktiskt! Mycket väntande, fikande och flummande.. Men det var grymt mycket tur att killarna kunde följa med.. annars hade det nog inte varit så överdrivet kul.. Ska kanske dit imorn också.. får se lite vad som händer.

Ja just det! Jag har ju fått min hemmastudio installerad nu! Åååååh den är så fiiiiin! :) Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på den så småningom..

Nä, om man skulle ta och börja dra sig mot Väsby nu.. Anna fick helt plötsligt en hel drös med kunder.. Var iväg och handlade lite godis åt henne förut (som jag typ ätit upp nu.. men ändå.. ;) ) Så jag har iaf varit till någon nytta idag.. Haha, vad söt hon låter där ute.. min lilla försäljare.. tihi..

Inga kommentarer: