söndag 30 september 2007

Galet läskig natt..!

Ibland råkar man ut för läskiga saker... i fredags tog jag min tredje dos vaccin och fick enligt pappa en anafylektiskt chock, dvs hela mitt nervsystem höll på att slås ut och jag hade typ kunnat dö i sömnen.. jävligt kul.. Dom har tydligen vaccinerat runt 600 pers med det här vaccinet och jag var den FÖRSTA som fått en sån här kraftig reaktion. Låg hela natten och hade brutalt hög feber.. i några timmar låg jag bara och skakade, yrade, hade fruktansvärd värk i hela kroppen och kunde verkligen inte sluta gråta.. så jävla sjukt.. Och nu måste jag ta det lugnt i några dagar.. lätt när man jobbar som danslärare och dansare..

Men det mesta går över med en mys-kur a la Christian, så nu mår jag mycket bättre! =)

Hittade den här bilden i mobilen.. tycker att den är väldigt fin så jag var bara tvungen att lägga upp den.. =)



Inga kommentarer: