tisdag 3 juni 2008

Äntligen!!

.. är showerna klara på Vasan!! Det är verkligen jättekul att få vara där och framförallt otroligt kul för eleverna att ha möjligheten att få stå och uppträda på en sån fin scen.... men guuuuud så skönt när det är över! Är som vanligt töntigt stolt över alla mina elver. =)

På söndag börjar audition kurserna för de högre nivåerna som jag ska hålla i, men efter det blir det sommarlov från dansen på Center Stage. Ska bli skönt att få ta lite paus och fylla på inspirationen och kolla tillbaka med grymma koreografier till hösten! =)

Men innan söndag är det fredag och då är det uppträdande med Gathania som gäller! Tänkte att jag förmodligen lika gärna kan säga vem det är jag dansar bakom. Hon var med i senaste säsongen av Idol btw. Hennes låt som vi har koreograferat till och som vi ska uppträda med på fredag är olagligt bra!

Det är tydligen nåt "sveriges nationaldags firande - bla bla" som kommer vara i ute Sumpan på nåt torg typ, så har ni vägarna förbi så är det bara att stanna till och säga hej! =) Tror att E-type och dom där pöjkarna i EMD ska va där också..

Imorn blir det stan-mys med Annapanna! Mys mys mys... plus att jag måste köpa ett par svarta pumps som dessutom går att dansa i..! Till fredag alltså.. men det ska säkert gå bra! Sen på torsdag är det rep med Elin och Gathania. Ida är i Åmål så henne kan vi inte repa med förrän samma dag som uppträdandet.. men jag känner mig positiv! Klart att det kommer lösa sig liksom! ;)

Och imorn åker Babe till "Sweden Rock Festival" nånstans längst ner i Sverige för att ratta ljudet till H.E.A.T. Är jätteglad för hans skull, för det är ju inget litet gig om man säger så! Men jag kommer sakna honom så jag inte vet vart jag ska ta vägen..! =( Spoony liksom... men vi har lovat att vi ska höras massa hela tiden.. men ändå.. spoony... =(

Nästa helg ska jag kanske till Norge och giga med Sunblock.. får se vad som händer..

Nähäpp.. om man kanske skulle ta och gå i badrummet och så nu kanske...

Inga kommentarer: