måndag 30 juli 2007

Jorå, så'att...


Jo du ser rätt, visst är det Sandra på bilden! =) I fredags var vi på rockbaren i Väsby och kollade när H.E.A.T. spelade. G.A.L.E.T. va bra dom är alltså! Är det något jag tror på i livet så är det att dom kommer att lyckas på ett eller annat sätt..! Nä, nog med hyllningar.. ;)

Idag har vi precis en vecka kvar på grönan! Är lite bitter-sweet så där.. Anna och jag åker ju i och för sig direkt till Cypern efter, men det kommer nog ändå kännas lite tomt när man kommer hem..

Har precis haft en nagelkund för övrigt.. ska strax börja röra mig mot bussen och sen ikväll blir det nog lite mer naglar.. har lovat att fixa Anna innan vi åker, så det kanske blir lite skvaller.. =) Är sjukt j-vla trött dock.. har sovit typ mindre än 6 timmar i natt.. däckade i logen igår mellan showerna så jag misstänker att det kan bli en repris idag..

Igår var jag, Robin, Emma, Lisa och två av Emmas kompisar och grillade på taket borta vid Skanstull. Har lite bilder i mobilen som jag tänkte skicka över hit så fort ekonomin tilllåter.. HATA kontaktkort! Har väntat på mitt abonnemang nu i typ två veckor..!

Nä, om man skulle ta och börja dra sig kanske...



Ajuste, Peter Stormare var först på grönan och sen på rockbaren i fredags..! Skön kille liksom.. =)

Inga kommentarer: