onsdag 25 juli 2007

M-hm..!



Så här ser Erik ut när han raggar tjejer på internet! ;)


Idag har vi klarat av tre veckor och därmed 42 shower tror jag... nu är det bara 26 kvar! ;)
Kände mig ganska så oinspirerad idag tyvärr... Som tur är så kom Cookie! och David förbi på 4-showen, så det drar ju självklart upp humöret en aning! Väldi
gt jobbigt bara när man har energidippar... men då får man muntra upp sig med att det bara är två veckor kvar tills att Anna och jag åker till Cypern! Yey! Och imorn blir det mys hemma hos Christian.. och jag får faktiskt jobba med det jag älskar så jag mår faktiskt väldigt bra ändå! =)

Nää... om man skulle ta och gå och lägga sig nu kanske... sa det för typ tre timmar sen men men, whatever.. bättre sent är aldrig som man brukar säga! höhö... aaa... shit nu börjar man bli övertrött... och jag har till och med gjort massa små fula blog-länkar mitt i det jag skriver... gaaaaaaaaahhhh....!


Inga kommentarer: