måndag 23 juli 2007

Vilken jävla dag alltså..!


Den här dagen har bara varit helt jävla sanslös! Den började ändå helt okej. Gick upp, käkade frukost, och skulle precis gå ut genom ytterdörren, när jag helt plötsligt får för mig att jag ser ut som skit! Blir tvungen att byta om och inser snabbt att jag missat första bussen. Efter ex antal ombyt så springer jag iväg till busshållplatsen där bussen självklart åker rakt förbi. Blir tvungen att ringa mamma så att hon får skjutsa mig till Ropsten. Väl sittandes på tåget ropas det ut i högtalarna att det var vissa tekniska problem och att det skulle dröja minst 10 min till innan det skulle börja rulla..

Sen blir det ju inte bättre av att det är sommarens överlägset sämsta dag med tanke på vädret, dvs dåligt med publik och överlag väldigt oinspirerande.. Mitt i första showen går det dessutom lite fel och jag slår i min redan misshandlade armbåge i en av illusionerna (bilden). Är typ rädd för vad den här dagen har att ge.. får se vad som händer på show nr två.. Som tur är så ska jag hem till Christian ikväll så lite ompyssling kanske man kan få.. =)

Nä usch vad ynklig man känner sig idag.. kommer kanske med uppdatering senare under dagen.. Tills dess är det bara att be..!

1 kommentar:

Chris Snyder sa...

stackars lilla ... puss puss