söndag 9 december 2007

Celinga is in the house!

Så, nu har jag bytt adress.. kände att det behövdes.

Jäklar vilken dag det blev igår..! Gick upp kl. 06.00, var på Globen med Tobbe två timmar senare, hade show 13.00-15.00 och 16.30-18.30. Sen blev det mat och vin med ett övertrött, mosigt men ändå väldigt glatt artist- och crewgäng.. Efter en snabb drop-in på Carola, Liza Minelli och Jan Malmsjö så tog jag en taxi hem och lyckades komma i säng innan kl. 1 (efter att jag satt i min sushin som min käre far varit och inhandlat till mig).. Vaknade 12,5 timmar senare.. ;)

Idag är det sista dansen på Danscenter tror jag.. kan vara en nästa vecka också men jag är inte säker.. Sen kommer baby hit! Ska bli übermys! Känns som att tre dagar ifrån varandra är en evighet ;) , särskilt när båda jobbar så pass mycket som vi gjort nu..

Nä, nu blir det frukost/lunch sen bär det av mot söder. Alltså, det är verkligen helt galet vad jag och Tobbe har jobbat senaste dagarna, men som sagt, det har varit sjukt kul också!



Bild från igår.. det roliga är att jag hade gaaaalet mycket smink på mig men att det fakiskt knappt syns här.. jag glittrade som västa smällkaramellen.. ;)

Inga kommentarer: