tisdag 4 december 2007

Upcountrysnakenoizevillage

Ja det var ett tag sen man skrev nu.. en del saker har ju hänt så klart. Julgalan 2007 i Nacka körde igång i fredags. Har varit fruktansvärt kul! Två dagar i rad på scen inför en aspackad publik som går igång på allt som har med snusk att göra.. ;) En väldigt annorlunda och extremt nyttig erfarenhet. Och mer ska det bli! Vi fortsätter på torsdag och fredag med Julgalan och fortsätter på lördag med två shower i globen.

Nu i veckan är det annars ganska så lugnt.. det är ju avslutning på alla dansskolor nu dvs mitt "julov" har typ börjat.. jätteskönt och kul att jag och Tobbe har en massa shower då istället som jag kan sysselsätta mig med. =)

Har hängt i Upcountrysnakenoizevillage (Upplands Väsby ;) ) med le boyz i Heat och baby de senaste dagarna.. spurtkoreograferade lärardansen igår.. ja.. annars har jag väl inte gjort särskilt mycket mer.. En sak som jag tyvärr inte hunnit med är att tvätta mitt hår som varit fullproppat med diverse hårprodukter efter alla föreställningar. Men nu sitter jag här äntligen med nytvättat hår som luktar mumma..! ;) Och om en timma ska jag börja dra mig till ön igen och ha kund.. sen blir det tåget tillbaka..

Sho så länge..!

1 kommentar:

TheBat sa...

Nähä, så full var jag inte.

:)
Ben Gordon/AB