lördag 8 december 2007

Den som ändå kunde sova...

Jaha då ska man alltså upp om fyra timmar igen.. har sovit så fruktansvärt dåligt senaste nätterna.. och nu sitter jag här och nojjar över att jag kanske har fått vinterkräksjukan.. förmodligen bara jag som nojjar som sagt, men jag kände helt plötsligt hur jag började må illa.. därför sitter jag nu här istället.. funtar på att lägga mig i soffan och sova så kan man ligga lite upprätt ialla fall.. Men än så länge sitter jag här..!

Idag var typ bästa dagen på Julgalan so far..! Grym publik! Satan vad kul det var! =) Och imorn (typ snart) är det le Globe som gäller. Även om det är tokigt kul på julgalan så ska det faktiskt bli skönt att byta lite miljö. Tobbe och jag ska vara där kl. 8 och kommer förmodligen inte komma därifrån förrän någon gång efter kl. 8 på kvällen.. därför ber jag också till Gud att jag klarar mig från vinterkräksjukan någon dag till i alla fall..

Mamma och jag var faktisikt inne i stan idag innan jag och Tobbe åkte ut till Nacka. Vi köpte ett par skiiiiitsnygga svart stövlar som jag ska få i julklapp.. =) Sen passade jag på att köpa ett svarta boots när vi ändå var där.. ;) Sen fixade jag med lite accessoarer till min sidekick-outfit till imorn och så köpte jag en t-shirt och ett par trosor faktiskt på Gina Tricot. (Köpte för övrigt den här toppen och två andra som inte fanns med på bild för nån vecka sen också.. älska Gina Tricot liksom..! ;) ) Ja just det, mamma köpte min julklappstradition - almenackan från Ordning & Reda.. Det blev en skimrig grön denna gång.. (ser lite konstig ut på bilden dock..) Hoppas på att 2008 blir ett grönt år.. dvs att det bara är att tuta och köra.. ;) Det känns väldigt bra nu i alla fall.. =)

Börjar faktiskt känna mig lite bättre nu.. peppar peppar... Frågan lyder då om man ska lägga sig i soffan eller sängen.. hm.. borde nog testa sängen.. får lite känslan av att det blir att ligga på soffan i logen under dagen ändå.. Tre och en halv timma nu då.. grattis..! ;)

Inga kommentarer: