lördag 22 december 2007

On my way

Då är man nästan på väg igen då.. har inte varit nere hos släkten i Halland på två år nu.. förra året åkte jag på vinterkräksjukan och sen jobbar jag ju numera heltid på sommaren.. men nu är det alltså dax igen. Tänkte börja packa ihop det jag behöver.. dvs. kläder och min kära kära ipod som babe hjälpt mig att fylla med diverse simpsons, family guy, olika filmer etc. så jag borde ju klara mig ett tag.. ;) däremot vill jag inte åka ifrån min baby-babe..! Vi har haft det så sjukt mysigt de två senaste dagarna..!

Igår var ju farfar och faster Ylva här och åt julbord med mig, mina päron och Christian, vilket självklart slutar med att vi nästan rullade runt i huset efteråt. Men vi hade väldigt trevligt i alla fall! Efter att farfar och Ylva gått drog jag och babe upp på rummet och satte igång "Ett päron till farsa" (självklart julfilmen). Mys, mys, mys..! Sen fick jag Christians present till mig.. en liten och en väldigt stor.. och väääldigt tung.. man blir ju inte nyfiken som få!

Sen hittade jag en klänning på H&M som jag förmodligen ska ha på fotograferingen till min hemsida. Kommer nog bli grymt!
Tänk er den med mina höga svarta stövlar (som jag för övrigt inte fått än ;) ), svarta strumpbyxor och väldigt enkla smycken.. stora guldringar i öronen typ.. och jättemycket sotat runt ögonen. Ska ju dela upp fotograferingen i tre delar; 1. Jag som låtskrivare (lite girl next door a la Carrie Underwood), 2. Jag som dansare/koreograf (högklackat, tighta kamobyxor, stora örhängen etc.) och 3. Jag som artist. Det är alltså då jag tänkte ha den här outfiten. Lite i stil med det här...


Måste fundera lite på håret bara... Ska jag ha plattat och upptuperat som Britney på bilden eller ska jag locka det som på min presbild typ...?? Hade tänkt att ha lockarna på "dans-bilderna" men jag är lite osäker.. när jag gör "artist-bilderna" så kommer det ju vara en del porträtt-bilder.. och då är det ju fint med lockar.. eller..? Fast det är sjukt coolt att ha det på dansbilderna.. eller ska man ha rakt då istället...? Vill försöka få den där lite "ghetto-girly-chick"-looken... det är iofs häftigt när man snurrar och har plattat hår.. hmm.. Alltså om det är någon som någonsin läser det här så tar jag väldigt gärna emot tips och råd! =)

Jaha, då åker man snart då.. om jag ska få några timmars sömn så borde jag nog börja packa nu.. å andra sidan kommer jag väl inte göra nåt annat än att sova i bilen.. aja, dax to pack!

Inga kommentarer: