tisdag 6 november 2007

Charmtroll...





Den här lilla busplutten kan nog charma de flesta.. ;)

Idag var vi ute och gick igen.. lite halvrisigt väder, men det är ju höst liksom. Man får göra det bästa av det helt enkelt..! Tycker på ett sätt att sånt här grått och kallt väder kan vara ganska så mysigt.. Då gäller det att man sitter uppkrupen någonstans med diverse filtar och värmeljus.. mmm.. helst också med sin baby då såklart.. ;)

Känner mig ganska så seg idag.. blev ju inte direkt tidig kväll igår om man säger.. Jag och Robin började nämligen dagen (kvällen kanske) med en fika på fridhemsplan. Därefter inhandlades det middag som vi (Robin) lagade till hemma, vilket följdes av Guitar Hero, en skräckfilm och ännu mer Guitar Hero... Det blev 03.15 bussen hem.. som vanligt.. ;)

Idag hade jag tänkt att först och främst fixa lite med ekonomin.. måste fakturera en del grejer.. sen skulle jag verkligen behöva städa.. ser INTE okej ut här.. Sen måste jag ta och koreografera lite mer till min klass imorn.. Tar emot lite bara.. inspirationen har ju inte direkt kommit tillbaka sen senast.. men lite surfande på youtube brukar få igång det.. ;)

Men just nu gör mitt undermedvetna tydligen allt från att ta tag i ekonomi-delen.. ;)

Förresten, Tobbe ringde för nån vecka sen och talade om datumen för "Julgalan" och "Julkul I Globen". Gaaaaaalet vad jag längtar!! Kommer blir så himla kul! Dessutom är filmen från Grönan i somras klar nu. Den kommer att gå på tv4 på annandagen 20.30 har jag för mig.. Don't miss it!! =)

Nä.. ekonomin kallar.. måste verkligen få in lite pengar nu. Har gått på nästan ingenting sen i somras.. men det är ju också mitt eget fel.. Nä, up and away!

Inga kommentarer: