lördag 3 november 2007

Yo yo yo..!





Så här kul har jag i väntan på att my produca ska bli klar i studion så att vi kan börja vårt dundermys.. ;)

Idag har jag inte gjort särskilt mycket.. vi var ute och gick hela familia inklusive hund i förmiddags.. det var kallt.. och nu har det ju kommit snö också.. kan vara lite förrvirrande för en 10 månaders valp.. ;)

Skrev en låt igår.. blev helt okej.. har ju några på lager nu. Fast när man lyssnar på de "gamla" låtarna så tycker man ju självklart att det låter som skit.. men whatever.. är ju ett tecken på att man utvecklas! =)

Känner mig faktiskt ganska så duktig och snäll för tillfället.. alltså verkligen just nu nu nu..! När jag kom hit så städade jag av det överbelamrade vardagsrumsbordet, vilket bestod av en massa ölflaskor, chipsskålar, dippskålar, gammal kycklingkebab, bestick, gaaalet mycket glas osv osv.. SEN tog jag mig an köksbänken OCH plockade ur diskmaskinen OCH ställde in all disk! YEAH!! Huaah! Hmm.. så frågan är om jag är toffel.. eller bara vääääldigt snäll... ;) Men det känns bra i vilket fall som helst! Och det blev ju fint! =)

Inga kommentarer: