fredag 2 november 2007

Äntligen..!

...för första gången i mitt liv tror jag faktiskt att jag känner mig lycklig i själen..! Underbar känsla det där...

Känner mig bara så otroligt tacksam för allt jag har och om man nu ska låta töntig - blivit "välsignad" med.

För lite mer än ett år sedan bestämde jag mig för att klättra upp ur det där förbannade mörka hålet jag under mycket lång tid grävt ner mig i.. och nu känns det lite som att jag sitter på kanten längst upp och dinglar med benen.. Jag kan titta ner och känna att där vill jag ALDRIG vara igen! Nu när jag har fått känna på hur det är att vara genuint lycklig så vill jag fortsätta leva på den känslan..!

Just nu är jag i alla fall otroligt redo och inställd på att fortsätta leva mitt liv med en positiv inställning, för det är förmodligen den som tagit mig hit idag.. till slut..

Vet inte riktigt varför jag skriver allt det här på internet.. men ibland blir det ju så att det bubblar upp en massa känslor i en som man helt enkelt inte kan hålla inne.. jag är bara så fruktansvärt glad över att den här gången är det för att jag är lycklig... ;)

Så här vill jag alltid leva!




Inga kommentarer: