lördag 17 november 2007

Penicillin-kur...

..påbörjad...

..faaaaaan...! Ville verkligen inte.. Hade bestämt mig för att stå ut in i det sista.. och nu var det iofs det sista.. i och med att det bara blivit värre så finns det ju inte så många andra utvägar.. damn it..!

Har så gaaaaalet ont i halsen nu..! Och jag kan knappt öppna munnen.. hade pappa varit här hade han nog klämt fram en "perfekt!" och hånflinat.. ;) Hoppas verkligen att det blir bättre till ikväll.. ska hem till Christian och mys-pysa och det skulle vara skönt att slippa koncentrera sig på att det gör ont hela tiden...

Mailade till en fotograf igår för att boka in en tid. Har ju bestämt mig för att fixa en hemsida nu till slut.. eller ja.. Christian ska göra den. Tror det kommer bli dunder-grymt! =) Tänkte fixa lite bilder, ta några låtar som jag gjort och filma några koreografier och lägga upp för beskådning... Kommer bli väldigt praktiskt att ha tror ja.. tralala... är så j-vla flummig just nu.. har sovit typ fem timmar i natt (gick inte och la mig förrän typ kl.4) skulle upp halv 10 (snoozade till 10) och ha kund kl. 11. Funtar faktiskt på att ta några alvedon och lägga mig i sängen... hm.. bästa idén på hela dagen hittills tror jag faktiskt... Gonatt så länge! ;)

Inga kommentarer: