söndag 4 november 2007

Har inget särskilt vettigt att säga...

... men jag skriver lite ändå... sitter mest och degar framför datorn så why not..!

Jaha, vad har hänt de senaste timmarna i mitt liv då.. Jag och Babe hade dundermys igår. Christian lagade sina berömda tortillas (men jag fick självklart Lillinga-moddningen... ;) ), sen satt vi mest i soffan och drog igång några avsnitt på Heros (som vi numera är lite småberoende av.. kommer nog bli värre har jag en känsla av...) och påbörjade ett nytt spel på xboxen. Lite vin och annat gott till det och VIPS ligger man i soffan och jäser för fullt med magen i vädret. Gaaaalet vad mätt jag var igår! Var typ fortfarandet mätt när jag vaknade.. men gott var det..! ;)

Ikväll har jag två klasser på Trimcenter, därför har jag också suttit här framför datorn ett tag och försökt komponera ihop nåt kul.. men tji fick jag.. fattar inte att både hjärnan och kroppen kan säcka ihop som den gör bara för att det har varit lite lov..?? Lite konstigt att jag blir så pass påverkad av höstlovet fast jag inte ens "har lov".. hm.. Jaja, lite fick jag ihop iaf.. huvudsaken är att det räcker till ikväll.

Ååååkej.. känner att jag vill skriva mer men jag har liksom inte så mycket mer att säga just nu.. Christian fixade Britney Spears nya platta igår.. tänkte ta och lyssna igenom den sen.. fick lite känslan av att alla spår låter lite likadant.. meeen är det bra beats så går det ju alltid att använda till dansen! Tog bara en väldigt kort genomblick av plattan så jag vet inte riktigt.. den fick väldigt bra recensioner i alla fall!

Nääää.. nu får det räcka med onödigt skrivande på några timmar tror jag.. om det inte händer något extremt kul som är värt att låta internet-folket ta del av dvs.. ;)

Tjoho!

Inga kommentarer: