fredag 16 november 2007

Tandjääävel!

Ååååhh vad trött jag är på min visdomstand...! Vaknade upp igår natt av att jag hade så fruktansvärt ont i munne och ena sidan av halsen. Slutade med ett akutbesök hos tandläkaren på ca. 350 kr.. aja.. jag skulle ju kunna säga att "det var det väl värt".. men icke! Sitter fortfarande här och kan knappt svälja, ännu mindre äta..! Plus att jag bet mig i kinden på andra sidan så det spelar liksom ingen roll på vilken sida jag äta.. pest eller kolera liksom.. haha.. men jag vet inte.. just nu kan jag faktiskt bara garva åt det.. konstigt nog.. hm.. =) Hade kvar klohexidin sen förra året så jag sköljer med det nu två ggr om dagen. Smakar uäcko!

What else.. det går bra på sångfronten..! Har påbörjat en del skrivsamarbeten med olika låtskivare och producenter vilket jag ser framemot. Plus att det är några som hört av sig om att de behöver en demosångerska, så det kommer också bli intressant! (intressant i positivt mening.. ;) )

Fast just nu sitter jag här med svullen hals och ont i tanden.. så särskilt mycket skönsång kommer inte från det här hållet just nu i alla fall...

Tror faktiskt att jag är lite höst-trött.. känner mig väldigt hängig, seg och har svårt för att hitta inspiration till mina danser när jag ska koreografera.. Tror människan i grund och botten är skapt till att gå i ide den här tiden på året.. ;)


Inga kommentarer: