söndag 25 maj 2008

Älsklingen!

Min babe är ju så fin så att det nästan är overkligt! Vi saknade verkligen varandra så grymt mycket nu när jag var borta senast och så kommer man hem och hittar det här... =)

Christians enga små ord...

Det känns så verkligen så himla bra! Och jag älskar honom så jag knappt vet vart jag ska ta vägen! =) Tihi.. Känner mig galet stolt hela tiden och fattar inte att jag får dela mitt liv med en sån otroligt underbar och fin människa!

Den här veckan sen jag kom hem har också varit helt magisk! Vi har haft mysiga middagar, varit i stan och fikat och promenerat, legat hemma framför tv:n och myst i timmar, haft långa sovmornar och bara varit allmänt töntmysiga som man är när man är kär och in love! Sen har vi faktiskt legat och drömt oss bort in i framtiden en del också.. vilket i vår värld innebär sveriges absolut mysigaste lägenhet, resa till paris (förhoppningsvis i augusti), fler thailand-resor, kryssningar och lite annat myspys.. Och i morse lagade min karl pannkakor till mig! =)

Var bara tvungen att skriva av mig lite.. det är verkligen få förunnat att få vara med om att träffa en människa som man känner att man vill dela sitt liv med.. och jag tar vara på varenda sekund av det! =)


Puss på dig min baloobie!

Inga kommentarer: