lördag 3 maj 2008

Sexshop hit och sexshop dit...

Att det ska vara så svårt att hitta scenkläder! Fast har man höga krav så har man.. ;) Jag och Ida var nog inne i en sisådär fem stycken olika sexshop.. ar (?) och letade korsetter, kjolar etc. Vi har faktiskt hittat några kjolar som vi vill ha! Det är vippiga, röd-rutiga kjolar med svart spets längst ner! =) Sen hittade vi slipsar som ska pimpas med diverse swarowskis, så nu ska vi bara hitta typ allt annat.. som t.ex. är vad vi ska ha på oss på överdelen (svart korsett typ..?), skor (vet iofs vad vi vill ha men det är f-n inte lätt att hitta!), svarta knästrumpor med vita ränder, vit skjorta, grön skjorta och lite annat krimskrams som t.ex. strumpeband och svarta solfjädrar som vi hittat på "Mums".. ;)

Så det är väl ungefär vad jag och Ida knallat runt och gjort idag. Sen gick vi hem till henne och planerade vidare. Tror att det kommer lösa sig till det bästa! =) Nu har vi Åmål i sikte! Kommer blil kalaskul tror jag!



Imorn ska vi upp ännu tidigare och springa runt i alla affärer och köpa allt. Sen blir det rep ute i Högberga och på kvällen ska jag och Anna mysa! =) Det var alldeles för längesen nu, så det blir vårt absoluta favvoställe; TGI Friday's.. yummi..! =)

Så med tanke på att jag ska upp om cirka åtta timmar eller nåt sånt, så borde jag verkligen ligga i sängen nu.. sooo.. ta-ta!



Pussycat Dolls.. dom kan dansa dom.. =)

Inga kommentarer: