torsdag 1 maj 2008

1:a maj

Nuuu är jag hemma på Lidingö igen. Har varit i Väsby senaste två dagarna och haft dundermys! =) Hoppade på pendeln efter att jag var klar med min nagelkund i tisdags, sen bar det av mot andra breddgrader.. ;)

Det blev mat-shopping, väldigt god middag och en massa myyys. Sen på onsdagen blev det ännu mer mys, mer mat-shopping, en sväng ner till stationen för att kolla på brasan, mer mat och äännu mer myyys! Vi slängde faktiskt till och med ihop värsta trerätters middagen.. Och det bästa var att det blev gott också! ;)

Idag har det repats med Ida.. ser näjjs ut..!

Och nu sitter jag och laddar upp en himla massa foton från Thailand på Facebook.. vi pratade ju om att lägga upp en sida, men tiden drog iväg liksom.. så ni som känner mig på facebook kan gå in och njuta av diverse bilder där! =)

Men jag tänkte också passa på och lägga upp lite bilder från release-festen med H.E.A.T. Har inte så många tyvärr... men två iaf!



Babe rattar ljud och jag är stolt som en mor såklart! ;)


Love is in the air...! (senare på O-baren)


Inga kommentarer: