torsdag 8 maj 2008

Skyltdocka..?


Jaha då står man och väntar på tåget igen. Inspelningen igår var såååå roligt! Men väldigt ansträngande också på många sätt.. Men det var det lugnt värt! Kom dit vid 9 på morgonen och åkte därifrån strax efter 11 på kvällen.. Det helt underbart sköna var att de faktiskt betalade taxi till mig för att komma hem! Det som var lite mindre skitkul var att taxichauffören körde som en jävla idiot och åkte fast nånstans mellan ulriksdal och helenelund.. tog en massa extratid men huvudsaken är att han iaf chillade ner lite efter det.. Det togs en jäddra massa foton igår på inspelningen så jag tänkte försöka få tag på lite och ev. lägga upp här (beroende lite på om man får och så..). Men jag tog ett foto med min kamera iaf! Det är jag (ja jag lovar) med en kroppsstrumpa som glittrar och har sig som värsta discobollen, och över det är det diverse underkläder och grejer.. hihi.. jätteflummigt men galet kul och häftigt! Vi var fyra tjejer som såg ut så här och vi såg ut som ett gäng glittriga skyltdockor.. asballt! Hm undrar var jag är nu..sollentuna jaha.. Är på väg till danscenter och ska repa med Dan till Carneval och sen blir det rep med Nathalie inför helgen, plus att jag kanske hoppar in på Dan's ordinarie klass på DC.. Så en massa dans blir det alltså idag då.. How unusual.. ;)

Inga kommentarer: