onsdag 7 maj 2008

Musikvideoinspelning


Klockan är så tidigt att jag knappt vet vad jag heter.. Har precis pussat min käre karl hejdå och står nu på väsbys perrong och väntar på tåget (som jag nu hoppade på). Idag är det musikvideoinspelning som gäller. Sebastian Ingrosso heter artisten.. lite house-musik typ.. När jag var inne så Mums igår (blir för övrigt igenkännd och väldigt trevligt behandlad på både Mums och C.U.M nuförtiden.. ;)) så visste hon i kassan exakt vem det var och tyckte att det var ascoolt att jag skulle vara med i videon. Så nu känner jag mig ännu mer taggad! :) Lyckades faktiskt köpa en korsett till D'licious och ett par trosor till idag på Mums igår. Sen var jag på C.U.M. och sydde in korsetten och kjolen som vi handlade där för några dagar sen. Efter det kom Christian in till stan och hade då bestämt sig för att skämma bort sho flicka lite.. I don't mind.. ;) Det blev diverse underkläder och avslutades med en jättegod italiensk middag i gamla stan. Sen åkte vi hem och mysmyste i soffan med en flaska vitt tills vi somnade omslingrade som värsta sladdtrasslet. ;) Tror inte att jag riktigt vaknat än faktiskt.. behöver egentligen te på morgonen för att känna mig mänsklig typ.. Men det är utlovad frukost, lunch och middag idag, så det är ju najs! Sen när vi är klara typ runt 7 så blir det ännu mer mys i stan med babe! Tycker den här dagen känns helt okej ändå.. ;) Imorn blir det rep med Dan Gill och dom andra tjejorna som ska vara med och uppträda på Carnival 1 juni som Ambra arrangerat. Och sen på kvällen ska vi förhoppningsvis repa med D'licious OCH scenkläder! Yey! Men nu bär det av till söder och strippklubb.. Jag förklarar sen.. eller visar.. ;)

Inga kommentarer: