söndag 25 maj 2008

Va hände liksom..?

Helt plötsligt har man inte skrivit nåt på ex antal veckor.. har haft en del för mig om man säger..

Veckan (eller fem dagarna) i Georgien med Sunblock och Basic Element var heeeelt gaaaalen! Och som Jonas I Basic sa; "och då menar jag inte galet som när folk kommer hem från krogen och ba, faaan va galet det var på kitchen, utan det var i sin rena bemärkelse gaaaaaleeeet!".

Vi blev behandlade som Briney och då överdriver jag inte! Det var millitär och polis eskort vart vi än åkte. Folk skrek och drog och grät och bankade på turnébussen! Heeelt gaaleet I tell ya! Men mina ord räcker verkligen ingenstans för att förklara vår extremt skumma vistelse.. Så därför länkar jag till Ida som gjort en grymt bra överblick av alla fem dagarna!

Dag 1
Dag 2
Dag 3
Dag 4
Dag 4 (fortsättning)
(för övrigt sjukaste dagen av dom alla! uppträdde för över 30 000 pers!)
Dag 5

Sunblock! (och en georgier)

Här är Basic Element som vi turnérade med. Helt underbara människor! Vi hade verkligen otroligt kul ihop hela gänget! =) Den här låten körde vi som sist på hela uppträdandet och då var alla uppe på scenen och skuttade och filmade med mobiler och kameror.. =)



Den 13:e åker vi nog till Norge och gigar i några dagar.. sen får jag se vad som händer.. Har verkligen varit så otroligt kul att få vara med i Sunblock men det verkar som att de ska ändra image och så.. Men det gör inget! Jag har lite andra grejor på g som jag förhoppningsvis vet om det blir av i slutet av nästa vecka. =)

Och snart kommer Body Crash videon upp också! Yey! =)

Här är förresten giget från Bingolotto med Tobbe, enjoy!


Inga kommentarer: