lördag 26 april 2008

On my way to the mys!


Är på centralen och väntar på nästa tåg mot Märsta.. Alltså en av de värsta sakerna jag vet är att springa, vilket är precis vad jag blev tvingad att göra precis. Och ändå så missar jag tåg-fan.. aja.. det går ju fler tåg.. ;) Idag är min och Christians ultimata mysdag. Yey! Idag ska det mysas och dejtas till tusen! Står och lyssnar på H.E.A.T.s platta.. Tror att "Follow me" är favoriten just nu.. Men hela plattan är ju klart en av mina absoluta favoriter genom tiderna! I torsdags var jag, Ida och Michelle på Trimcenter och repade. Vi är klara med alla koreografier nu så det känns skönt.. i och med att vårt första gig är om en vecka..! Det som känns liiite risky är om vi hinner få klart kläderna i tid.. Men men, det lär ju lösa sig på nåt sätt.. Jaha, då sitter man på tåget nu då.. On my way to the mys! :)

Inga kommentarer: