onsdag 16 april 2008

Värsta Bond-bruden!

Kom hem för en stund sen.. åkte direkt från Väsby till Anna i Kista och har hängt på hennes jobb till stängning. Låter lite knastigt kanske, men tro det eller ej det är hur soft som helst! Passade på att köpa lite nya scen-kläder också eftersom jag och Tobbe ska uppträda på Bingolotto nu på lördag! =)

Han ska tydligen ha helsvart kostym så jag tänkte försöka matcha lite.. blir mina vanliga svarta höga converse, svarta nerhasade knästrumpor, svarta shorts, svart tajt långärmad polo och ett brett svart skärp. Till det blir det stort lite halvlockigt hår och MASSA smink! Värsta Bond-bruden liksom..! ;)

Så sjukt töntigt, när jag gick i åttan (tror jag att det var) så var det några killar i klasser över mig (som för övrigt ansågs som väääärsta coola killarna) som kallade mig för "Bond-brud" till några andra tjejer som förmodligen hatade mig då.. Ha! Tror inte att varken killarna eller tjejerna dom snackade med ens visste vad det var..! Fan vad jag hatade att gå i skolan.. av diverse olika själ.. Kan fortfarande, snart fyra år efter studenten, vakna upp på morgonen och känna mig så fruktansvärt obeskrivligt tacksam för att jag inte går i skolan längre! Är det normalt..? ;)

Jag? Nä..? Inte..?


Imogon är det dansklasser på Danscenter med Dan och Emilio. Näjs.. sen hade jag tänkt att åka tillbaka till Väsby och softa där till fredag då jag har mina klasser på Center Stage på Lidingö. Efter det blir det rep med Ida. Vi har planerat att helst göra klart hela showen eftersom vårt första gig börjar närma sig med stormsteg.. galet vad tiden går fort.. när man har roligt! =)

På lördag är det andra halvan av internutbildningen på Center Stage som jag tyvärr måste överge lite tidigare eftersom jag blir upphämtad av T
obbe någon timma senare. Sen bär det av till Göteborg och Bingolotto! Kommer bli gaaaalet kul tror jag! Längtar längtar! =)


Ett försök på Bond-brud pose! Nä..? Inte..?

Nä, nu ska den här Bond-bruden ta och rulla sig i riktning mot sängen... ;)


Bond Who are you?
Pussy: My name is Pussy Galore.
Bond: I must be dreaming
(Goldfinger 1964)

Inga kommentarer: