fredag 18 april 2008

Kär och galen!

Jaha, då är det inte många timmar kvar tills man drar till Göterborg då..! Visade Christian mina nya scenkläder igår, he approves! =) Har bestämt mig för att de få typ tio sekunder jag väl är i direktsändning så ska jag vara olagligt skitsnygg! ;)

Annars har jag inte gjort så överdrivet skitmycket idag.. vaknade, chillade runt lite, käkade frukost, försökte koreografera lite (har inte världens bästa flow just nu tyvärr), la ner koreograferandet, kollade på en massa onödiga program på "E!" och hoppade på pendeln mot Lidingö runt tre snåret. Sen blev det en snabb bit mat innan mina två klasser på Trimcenter. Och nu sitter jag här framför datorn och fördriver tiden med bra musik. Har en ny favvo-låt, "No air" med Jordin Sparks och Chris Brown. Ååååh den är så bra! Håller på att lyssna igenom Jordin's platta nu.. verkar lovande.. ;)



Sen måste jag också erkänna att jag är en smula såld på Mariah Carey's senaste "Touch my body". Man blir liksom mysglad på nåt sätt.. =) Tror den blir lite theme till våren 2008. Det är verkligen tokigt hur pass mycket vädret faktiskt påverkar ens humör! Älskar vädret som varit nu senaste dagarna! Är man inte kär från början så har man inget val, det är bara att go with the flow! Och är man redan där så är man uppe och skuttar bland rosa moln typ hela tiden..! ;)



Snart har vi vårt första gig med D'licious.. Kommer bli så sjukt kul! Förhoppningsvis kommer vi få våra scenkläder i slutet av nästa vecka också.. yey! =)
Här är lite bilder från den plåtningen förresten!




Inga kommentarer: