lördag 12 april 2008

Dubbeldejt

Sitter här och laddar upp inför internutbildningen på Center Stage. Mailade precis iväg en bunt papper till Benjamin så att han kan kopiera upp dom. Låter ganska så bra när man kollar på titlarna, "Koreografiuppbyggnad", "Pedagogisk koreografi" och "Skadehantering". Känner mig laddad faktiskt! Många av dom som kommer på utbildningen går ju i specialen som jag tränar och jag tror verkligen att dom kan bli grymma tränare. Kommer bli näjs!

Ikväll ska jag på dubbeldejt! Tihi.. Det är jag, Christian, Micke och hans tjej Mickan (hehe "Micke & Mickan", värsta Disney-filmen..! ;) ). Vi ska till Ballbreaker och käka, mysa, dricka lite, spela biljard, bowlingvägra (dvs jag). Ser verkligen framemot det! Har inte varit ute och hittat på nåt på väääldigt länge.. har ju jobbat så mycket.. känner för att få klä upp mig lite och så.. =)

Hm, vad händer annars då.. jaa det händer en massa saker faktiskt, fast kanske inte sånt som jag kan berätta här riktigt än.. men det är bra grejer! Känns som att molnen börjar skingra sig lite om man säger.. ;)



Missa inte det här! =)



Inga kommentarer: