måndag 14 april 2008

Fan jävla SL!!


Jag fattar inte.. hur i helvete kan man vara så fullständigt okompetent att sköta det man utger sig för att klara av?! Först var det totalt trafikstopp över bron för att de sagt på radion att tåget mellan Ropsten och Gärdet är inställt. Plus att det tydligen är nåt fel vid Östermalmstorg. Så efter typ en halvtimma och att de ändrat sig fem jävla miljoner ggr om tågen går eller inte så hoppar jag på en ersättningsbuss som går till Gärdet (och det var ren jävla tur att jag kom på ens med tanke på allt folk) och nu sitter jag, en timma efter att jag gick hemifrån på det jävla tåget.. som för övrigt åker i snigelfart.. I vanliga fall hade jag typ varit i Väsby nu.. Hm.. nu är kl. 9.. ska vara på medborgarplatsen nu.. Alltså, en sak om grejer går sönder hit och dit, men att sen i samma mening i högtalarna säga att tågen går och att dom inte går.. Jag har fan aldrig varit med om värre!!

Inga kommentarer: