tisdag 1 april 2008

Well helloo..!

Det kommer nog dröja lite innan jag får upp en blogg på min hemsida så jag tänkte att jag skulle fortsätta lite här ett tag till..! =)

Hemsidan är för övrigt på g och den är såååååå fiiiiin! Kommer förhoppnigsvis upp någon gång i veckan nu. Yey!

Lite mer uppdatering; Jag, Ida och Michelle (båda gamla floorfiller-deltagare) har startat en dansgrupp som heter D'licious. Vi var och fotade förra veckan och sen fixade Christian affischen som ska upp i Åmål där vi har ett gig nästa månad. Tänkte lägga upp den här sen när jag kommer hem. Kommer kännas så himla skönt när vi har själva programet klart och så! Jag och Ida ska kanske till Västerås nu i helgen där Michelle bor. Rep rep rep!

Och nu sitter jag här i Christians överhettade lägenhet och väntar på att han ska sluta för dagen. Det är kvällspass idag med ett band som heter Tension Grace. Snälla pöjkar det där..! ;)

Var på en plåtning idag för Makeup Institute. Gick upp kl. 6 i morse!! Var på Grevturegatan kl. 8 sharp! Sen satt jag i fem timmar och fick smink och hår. Damn säger jag bara! Den tjejen kan ju fixa och trixa! ;) Sminket hade jag nästan kunnat gå ut på krogen med! Hade leopardmönster från ögonen och ut på tinningarna och jäääättelånga ögonfransar med fjädrar längst ut.. mummu! Håret är väl kanske inget som jag skulle gå ut i direkt, men snacka om kreation! Blir för svårt att förklara här så jag får lägga upp bilderna här sen så fort jag får bilderna (om en månad ungefär).

Sen åkte jag direkt hem till Christian och hann med ett speed-mys innan Tension kom. Gaaalet vad jag däckade sen..! Hade ju tänkt gå på lyrisk jazz på marikas ikväll, but the bed had a hold on me..! Men jag är väldigt nöjd med hur kvällen blev. Chill med baby, Tension, god mat, godis och "So you think you can dance". Näjs.. ;)

Ja som sagt, hade nog tänkt att fortsätta skriva lite här nu så det är bara att glida förbi lite då och då..! Kommer lägga upp en hel del nya bilder och filmer och sånt också, men jag tar det när jag kommer hem dåra.. =)

Shoo så länge!

Inga kommentarer: