söndag 20 april 2008

Söndag söndag söndag...

Av någon konstig anledning känns det som att det är söndag hela veckan för mig.. förstår icke hur detta går till..?! Jaja, nu är det snart måndag iaf.. =)

Igår körde jag och Tobbe i fyra och en halv timma mot staden Göteborg och Bingolotto! Man var ganska så mör när man kom fram, men då var det bara att slänga av sig jackan och skorna vid sidan av scenen börja repa. Vi körde igenom kub-illusionen två gånger.. det räckte gott och väl..! Vi har väl kört den där uppåt en 60-70 gånger nu vi det här laget.. den sitter i ryggmärgen om man säger.. ;)

Sen var det lite chill i logen och jag fick tid i sminket. Åååh vad det blev fint! Jättecool grön ögonskugga blandat med turkos och silverglitter.. m-hm, ni hör ju! ;) Tyvärr syntes det kanske inte jättemycket i tv sen, men helheten såg jättebra ut! Och kläderna funkade precis som jag hade tänkt! Snyggt, stilrent och det matchade Tobbe. Näjs! Så fort Tobbe lägger upp det på youtube så slänger jag upp det här! Var för övrigt den här illusionen som vi gjorde...



Det här är från Grönan för år sedan. Good times, good times...

När allt var inspelat och klart och bl.a. TRE MILJONER KRONOR (!!!) var utdelat så började vi packa ihop för att dra oss hemåt. De fyra och en halv timmarna fördrevs av diverse trevligt pladder, 80-tals rock i stil med Europe, Whitesnake, Heart, Kiss etc., 90-tals pop-dängor a la E-type, Leila K och Ace of Base, i kombination med headbanging, skönsång och dansande. "No air" spelades ju också ett antal gånger... jösses vad bra den är..! Hänvisar till mitt förra inlägg!

Känner mig extremt väldigt nöjd med hela Göterborgs-äventyret! Alla var jättetrevliga och hjälpsamma (är väldigt ovan vid att folk kan mitt namn och vet vem jag är innan jag ens dykt upp, plus att mitt namn är rättstavat på logedörren, kör-scheman osv. Brukar annars bli typ Celine, Celin, Cecilia.. fråga mig inte varför.. Men heja Göteborg säger jag bara! =) ). Så dit åker jag hemskt gärna tillbaka!




Min loge-dörr! Yey! ;)



Inne i logen...


Imorn ska har jag kund på förmiddagen, sen blir det ivrigt koreograferande och klass med specialen på kvällen. Sen åker jag till Väsby och min baby! Nu var det aaaalldeles för länge sen vi sågs..! ;) Längtar längtar!

Och på onsdag blir det releasefest på Nalen med H.E.A.T. Ska bli så himla kul! Och Anna ska följa med också! Yey! =) Köpte en klänning förra veckan som kommer passa perfekt då känner jag..! Sen måste man ju sponsra grabsen och köpa deras album som för övrigt är värsta hit-kavalkaden! Damn! Dom killarna kan ju skriva låtar!



Köp den säger jag bara! =)

Ja då var det väl bara att gå och lägga sig så småningom.. (och ni som känner mig vet också hur många timmar det innebär) Har ju kund imorn så jag borde verkligen försöka iaf.. är faktiskt ganska så trött om jag känner efter..

Rock on!

Inga kommentarer: