fredag 4 april 2008

Träningsvärk!

Igår var jag och tog klass för första gången sen jag kom hem från Thailand. My Gooood säger jag bara! Först hade vi komersiell hiphop för Dan och det var såå kul som alltid! Sen var jag helt slut! Hade jazz med Emilio direkt efteråt och jag kunde knappt stå upp! Som tur var, var han snäll och gav mig en gainomax så det blev lite bättre sen iaf.. men jag kan ju säga att jag känner av tränandet nu..! Hade dessutom två klasser idag så träningsvärken blev ju inte direkt bättre för det..! Men det var bra träningar! Här är ett klipp från den sista...



Sen var jag ju skitsmart när jag skulle åka från Christian idag.. glömde självklart min mobil där så jag blev tvungen att dra på charmsmilet inför pappa som gick med på att skjutsa mig fram och tillbaka, så nu har jag min telefon igen.. yey! ;)

Imorn blir det lyrisk jazz för Val på Danscenter och sen drar jag och Ida till Västerås och hälsar på Michelle. Där blir det sen rep och möte med en väldigt snäll person som är intresserad av att hjälpa oss med lite gig och sånt. Fett med näjs! =)

Nä, nu borde jag börja koreografera lite inför söndagsklasserna.. är ju borta hela helgen som sagt så det blir lite tajt nu.. men det ska nog inte vara några problem! Om man då bortsätter från att jag typ har så pass ont att jag knappt kan sätta eller resa mig ur en stol.... hm....

Inga kommentarer: